Ungdom

Fælles information om ungdomsafdelingen

Ungdomsafdelingen består af ca. 550 spillere, både drenge og piger.

Ungdomskampe spilles primært på Sønderkær for U12 og nedefter. For ældre hold spilles kampene der på Avedøre Stadion.

Træningen er fordelt på Sønderkærskolen, Præstemoseskolen og Avedøre Stadion. Det er primært de yngste årgange der træner på Sønderkær (U9 og ned), pigeholdene træner på Præstemoseskolen og U10 og ældre træner på Avedøre stadion.

Trænere i klubben er primært fra forældrekredsen, men klubben arbejder hele tiden på også at få andre tilknyttet. Man kan altid kontakte ungdomsfomanden, hvis man vil være med.

Når din søn/datter spiller i Rosenhøj Boldklub har klubben et ønske om at man til tider også deltager i aktiviteter for klubben, som ikke kun drejer sig om sit eget barn.

Alle i klubben arbejder frivilligt. Mød derfor lederne med den respekt som de fortjener når de bruger deres fritid på dit barns fodboldklub.