Herresenior

Velkommen til Rosenhøj Boldklub!

Vi er stolte af at være en klub, hvor fodbold er for alle. Uanset om du er nybegynder eller erfaren spiller, ung eller gammel, så har vi et hold, der passer til dig.

Vi har et bredt udvalg af hold i forskellige aldersgrupper og niveauer. Vores dygtige trænere er dedikerede til at hjælpe vores spillere med at udvikle deres færdigheder og samtidig have det sjovt på banen.

Hvis du er interesseret i at prøve at spille fodbold hos os, er du mere end velkommen til at kontakte vores trænere og aftale en prøvetræning. Du kan finde alle vores holds trænere og deres kontakt oplysninger på vores hjemmeside.

Vi tror på, at fodbold handler om mere end bare at vinde kampe. Vores kerneværdier er "fodbold er og skal være for alle" og "sammenhold". Vi ønsker at skabe et inkluderende miljø, hvor alle føler sig velkomne og respekterede. Vi tror på, at sammenholdet på banen også skaber venskaber og styrker fællesskabet udenfor banen.

Vi ser frem til at byde dig velkommen i Rosenhøj Boldklub og dele vores passion for fodbold med dig!